Tuesday, 10 January 2012

* sedehnyaaa *


Assalamualaikum. hello pepss :) huhu. hari hari sedehh aku. sebab pa ? sebab adek aku, awatif masok hostel dah . dya pi skolah terbaek kat perak SEKOLAH RAJA PEREMPUAN TAAYAH :) sekolah tue pompuan saja. sekolah pandai laa katakan . hohoho :D tadi time katt dewan skolah, adek aku teriyak . jenuhh nak pujuk dya. then, pas amik nasik semua, pi laa nek dorm kemas . whateva !! umi aku tepon. nak cakap nan dya. pastue, terus dya teriyak !! huhu : ( aku punn duk cakapp nan umi aku sambil tiyakk . sedeh weii . sensetif tengok adek aku teriyak. mesty akan teriyak jugak.. time teriyak tue, mmg tak ingat apa dah, budakk fom five skolah tue tgok aku pelik jaa . huhu . malu kudd , tapi wat-2 tak malu jaa. pepun, aku nak dya duk sana jaga diri baik-2. blajaq sungguh-2.. tak mo sedeh-2 sebab bepisah nan family . huhu . kakna sayangs watif sangat-2

No comments: