Monday, 27 February 2012

Ada Peneman Di Malam Hari .


Hello-hello. Pa habaq semua? Hahaha :D Ampaa semua duk tgah buad apa tue haa ? Online fesbuk , twitter , blog ?? Harhar . Yg aku taw owg yg mcm aku nieyh rajen online fesbuk jea. Besa lah. Laman sosial yg terhebat kat dunia nie kan skrg :)Kaykay dah ! Merapu ja. Di sebabkan petang yg boring nie, aku saja-saja lah berluahan hati kat blog aku nieyh haa , pasai tiap-tiap malam nak tidoq mesti ada yg teman aku. Hahaha :D Sapa lah ? Penah degaq tak nama binatang namanyaa " Riang-riang " Minatang tue sentiasa riang-riang tue sebab tu lah nama dia riang-riang. Minatang tue everynight suka buad bising lam bilik aku. Pastue, bila aku tgah smyg dia suka hinggap kat telekung aku. Ehh, gerun arghh !! Penah tengok minatang tue. Japp erk nak tunjuk -.-


Gerun dak weyhh ? Haha :D Kalo aku, mmg aku gerun. Gerun gilegilee. Harhar ;D Kaylahh,, nty aku hupdate lean. Nak pi melayan adekadek aku jao. Kahkahkah , Byebye. Love u'ols :-) Muahhh :*

No comments: