Tuesday, 28 February 2012

Celebrated Anniversarry Ummi Dan Abah :)

 


Pic kat atas nie pic ummi, adek iman, kaka and abah.


aku, ummi, adek iman and abah <3


Restaurant Pakeeza at Ipoh .

26 Februari, tarikh tue merupakan tarikh yg paling penting bgy ummi, abah dan family aku lah haa. Sebab hari tue ann, umi and abah aku kawen. So, penting lah ann. Takkan tak pentingg pulak .
Okayh... Hari ahad lepas, aku and adek beradek aku celebrated anniversarry ummi and abah aku. Almaklomlah setahun sekali :) kitaowg celebrated kat Restaurant Pakeeza mcm pic tissue kat atas tue. Mknn kat situ mmg delicious lah. Harga pon sedap lah. Pakeeza tue mmg " standard restaurant " lah eksklusif gitu . Nak mkn kat situ kena booking dulu . But, kitaowg pegy camtue jaa . Mejaa mkn semua full ade owg booking . Tapi, tgok2 ade jugak . Besalah kan , abah aku. Mcm tak tawu. Harhar . Okayh.. Restaurant tue ala-ala pakistan sampaikan dea punye pelayan pun org Pakistan , hensome pulak tue . kahkahkah :D mmg terbaek lah Lunch kat situ. Nanty nak ajak abah aku pegy lagy lah . Hehe ;D

No comments: