Thursday, 29 March 2012

Kami Kawan. Kami saling Merindui .




AMALINA MUHAMAD RAZIF AND NURUL FARIHA AZMI <3
LEPAIH DAPAT RESULT

Kami kawan baek. Jangan jeles. Kami satu geng. Kay kay. Aku sayang achikk aku sangat-sangat. Acikk, mienaa rinduu achik sanad-sanad :(
Bilaa boleyy storey storeyy nan achikk. Bila bole hug-hug achikk. Rinduu nyaa. Banyak ann kenangan antara kitaa. Duluu, time duk umah sewa sekali, kita banyak share-share storeyy, share-share poblems, pi pasaq malam sekali, pi sunway, pi umah tikah a n o. . Sekarang ? Payahkan ? Nak jumpak pun susah. Bilaa bertemu mmg indah sangat , bilaa dah berpisahh merana , sedeh ann. Aku rasa camtue. If nak taw , achik nie bek taw. Bek sangat-sangat. Dya nie senang nak paham owg. Macam aku. Heee :D Okayy. Family dya sporting sangats. Aku ingat lagyy, time lepas amik result aku , bella, tikah omaq pii umah dya. Bilaa sampai tue, mak dya peluk dya taw dakk. Kayy, aku jeles sebab time aku amik result ummi and abah takda. Sedeyh gila kot. Ummi abah berjauhan dengan aku. Time achik peluk mak dya, aku nanges kudd. Nanak peluk jugakk. At least aku dapat peluk mak achik. Aku qasa time tue mcm peluk ummi aku taw dakk. Okayhh. Aku hepii.

Achik nieyh ann, dya pandai masak taw dakk. Mmg terbaekk lha. Aku niey tak pandai masak sangat . Time aku kapel nan Si Putra, aku ingat gy Si Putra soh aku belajaq masak , belajaq buatt bihun goreng. Dya suroh aku belajaq masak kat achikk.  Hehehe. Suka suka suka <3 Aku niey sebenaqnyaa tak pandai teramana pons bab-bak masak-memasak nieyh. Yang aku taw, pasta, chicken chop, spagetti, kek, muffin, puding. Yang tue aku taw sangat. Achik byak tolong aku. Ada hari tue, aku mintak tolong dya ajaq aku buat MOI . Kayyy. Thanks. Menjadi. Kali keduaa, buat donat. Menjadi-menjadi. Maseh achik ajaq aku. Sayangs ag !!! Pastue, aku ade suroh dya ajaq aku buat GULAI, tapi tak ajaq pons sebab aku antaq msej kat dya, dya tak eply :( Aku banyak kali try buat gulai tapi sat menjadi, sat dak. Nak kena suroh MAK MERTUA ajaq kudd ~ Galak dahh :d Bila lha lagy nak galak-galak ann. Sudahh.Lagyy satue, pakwe kami dua nieyy kawan dalam SELIMUT :D

Achik, ku pintaa padamu supaya jangan lupai aku taw. Kawen nanti jangan lupa ajakk aku. Aku dah lha duk jaoh nan ag. Satgypsatgy lupa pulak :/ Ku ingin kau tahu yang aku sayang kau sangat-sangat. Ku mohon supaya persahabatan kita sampai bila-bilaa. Amiin :)

Pesanan ku padamu, jaga diri duk sana, jadi lah seperti SITI KHADIJAH, jadi lah DIRI KITA jangan JADI DIRI ORANG LAEN. Banyak ingat Allah walao di mana berada. Jaga akhlak. Jadilah PRODUK sekolah agama yang berkualiti. Bawalah identiti ISLAM kemana sahaja. Sampaikanlah salam aku wat family achik dengan lafaz ASSALAMUALAIKUM . Akhir kataa, mienaa sayang achik. Kita adalah sahabat DUNIA AKHIRAT. Moga kita jumpa di AL-JANNAH :) 

2 comments:

nurul fariha said...

Aku Pon Sayangss Unk GilA2..Aku Xpenah Nak Lupa Unk Walau Sikit Pon.. :')Aku Nages Dalam Senyum.....Aku Xkan unk k..sampai bila2..oke..AMIN..pasal gulai tue sorey oke..hahah =D xdak kedit laee...AL-JANNAH..:) isyaallah.. :) SAhabat Dunia Akhirat Sayang..

AMALINA BT MUHAMAD RAZIF said...

Hehehehe.. Maseh acik sayang aku <3 Jgn lupa aku taw . Amiin3. Takpa3.. Sahabat dunia akhirat Insyaallah , Sayangs