Sunday, 25 March 2012

GEMBIRA TAK TERKATA,JUMPAA SI DYA .


Bismillahirrahmanirrahim. Hello peps. How are you ? Miss me ? Haha :D Jyeahhhhhh . Kay perasan. Sungguh lama aku tak hupdate blog nie. Sampai kans bahasa yg aku gunaa pun tak betol dah. Hehe. Okyy. Hari nie aku nak hupdate pasai hari tue. Haritue bila lah ? Okeyhh. Hari tue annn, aku jumpaa dea. Si dea datang umah tok aku. Eheee. Syok kutt. But, bedebar-debar degupan jantung aku nie haa. Wink3. Kayy. Dah dea datang , jemput lah masok. Wuhuuuu ! Ceria. Blablablabla. Pastue, pstue kita dua dating haa dekat atas tangga. Depan tok aku. Hee. Awesomeeee gila kans ? Hampaa ada ? haha . Tercapai jugak weyhh hajat aku jumpaa dea. Dapat lepas rinduuu aku 234567891235 jutaa dekat dea. Haha :D Sukaasukaa, sukaaa sangat gilagila lah <3 Nanti, bila2 jumpa lagy nahh. Hehe.

P/S : thankiesss my prince sbb tolong sya. Hee :) ILOVE YOU lah <3 Sya rinduu nak jumpaa awk . huhu . Cintaku kpda si putra sudah berputik. Wahwah <3

No comments: