Friday, 30 March 2012

NABILA HUDA .







BELLA AND TIKAH OMAQ

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua. Heyhey. Rinduu semua. Okyy. Aku tak tahu nak post pasai hapee, so aku nak post pasal kawan aku nieyh. Nama dya Nabila Huda Bt Ahmad Hamidi. 18 Tahun. Stay at Kampong Petani. Okeyyy. Sudah lama aku simpan perasaan aku nak update pasai hang bella, tapi tak terupdate puns. Kayy, ritee now enjoy with my entry okeyyh.

Aku simpan lama dah perasaan terasa hati kat hang. Tapi aku buat besa jaa. Aku tak taw laa apa yang hang tak puas hati nan aku. Aku ingat lagi tahun lepass, bila hang taw aku kapel nan fizi, kita saling tak bercakap. Dua tiga hari kita saling diam kan diri. Aku tak paham apa sebenarnya masalah hang. Kay <3 Aku nie bukan jenis nak marah orang , lepas perasaan sengaja kat orang. Ayat hindu. Tapi aku memang tak paham. Salah aku kat mana wey? Cubaa kasi taw aku ! Adakah dengan kehadiran aku, aku telah rampas MUHAMMAD HAFIZI BIN SHAARI dalam hidup hang ? Tell me ! Okayy. Kembali cerita yang dahulu. Yang aku taw, dulu ( mmg ) now ( maybe ) fizi sukaa hang. Dulu fizi suka hang gilaa-gilaa kans ? Tapii kenapa hang tolak dya ? Sebab hang dah ada KHAIRUL ANUWAR BIN ZAKARIA kans ? Huhuhu. Aku faham, maybe time tue hang mengalami cintaa tiga segi. Kayy. TIME 2010, HANG KASI aku punyaa number kat fizi. Fizi try mesej aku, but time tue, aku tak layan sangat laki sebab aku tak kenal. Akuu kenai fizi puns melalui hang kan ? Terima kaseh lah sebab kenalkan aku dekat dya. Sampaikan aku jatuh ciintaa lah kat fizi. Seingat aku, time kita dukk rumah sewa sekali, fizi selalu kol hang. Aku tak kenai lagi kud sapa dya tue. Aku taw puns sebab hang yang cerita. Kadang-kadang dya kol hang, aku yang cakap. Dah hang tak mau cakap , biaq aku cakap. ! Kayy, Hang jugak yang suroh kans ? After that, bilaa aku nan fizi rapat, hubungan kitaa jadi kut laen kans ? Sebab apa? Jeles ? Hang tak sepatotnyaa jeles sebab time tue hang ada Kerol and hang jugak kans tolak fizi. Hang ingat fizi tue patong or tunggul kayu ? Kayyy aku faham.

Aku terasa lama dah nan hang, tapi aku tak gtao hang sebab aku tak mau bila aku kasi taw hang, hang tarik muka nan aku. Blablabla :/ Sedeh taw dak bilaa ingat balikk. Bila aku mesej hang, hang suka marah aku tak tentu pasal. Sakit hati taw dakk. Kakchik , piniey, tikah tak penahh buat aku macam tue. Boleh tak contohii lepaa? Aku nak sangat aku paham hang, hang paham aku. Tapi, aku jaa paham hang, hang tak paham aku puns. Aku tak kesah macam mana. Asaikan aku dapat paham hang cukup bagi aku. Aku nak persahabatan aku nan hang kekal sampai bilaa.

Ukeyhh, Kalo lah aku berani tanya hang face too face pasai fizi kan senang ? Aku tak tahu apa perasaan hang  kat dya. But aku rasa hang suka dya. Kayy. Sekarang hang pun dah putus nan Kerol, aku pun dah takde pape nan fizi, masuk line je lahh weyh . Maybe dengan tue akan membuatkan hang bahagia kans ? Serius aku cakap, aku tak mao persahabatan kitaa hancur sebab lelaki. Aku sanggop aehh KORBANKAN PERASAAN AKU, SAYANG AKU, SUKA AKU kat FIZI, hanya untuk lihat hang bahagia dengan orang yang hang sayang. Maybe hang tak taw kisah hidup aku yang penuh dengan suka dan dukaa. Only kakchik, musyid and piniey jaa yang tahu. Kalo aku boleh korbankan perasaan aku dekat kawan aku yang tergila-gilakan S , takkan dengan hang aku tak boleh kans ? Demii kawan bella, aku boleh jaa. Aku macam mana pun takpa. Aku tak kesah haih hati aku saket sebab kawan aku seniri. Aku dah biase dah rasa semua tue. Maybe hang jaa yang tak penahh. Okyy. Aku nak hang bahagia sangat dengan hidup hang. Maafkan aku weyh, if dah buat salah dan silap kat hang. Menghancurkan otw relay or perasaan suka hang dekat fizi. Sori sangat-sangat. Aku nak sangat hang behenti marah aku :/

Aku sayang hang, macam mana aku sayang acik, piniey, musyid, tikah, dayah and kawan-kawan yang len. Ingat bella, jangan sebab laki persahabatan kitaa putuss and aku taw hang tak sukaa ann tengok aku nan fizi. Okay. Apa aku boleh buat. Aku rasa aku dah buat yang terbaik untuk hang and kawan-kawan kitaa. Nak pikir apa, pikir lahh. Kayy :/ Aku boleh gilaa pikir pasai nieyh. hanya yang mampuku pintaa ialah kemaafanmu yang aku tak tahu apa salah dan silap aku dekat hang . :) Cool .

No comments: