Thursday, 8 March 2012

Renduu Mereka. Siapakah ?


Bismillahirrahmanirrahim. Hello. How are you ? Harhar :D Lama tak update blog. Hewhew. Okay. Skrg pukoi 10:41 pagi. Hari ni hari jumaat. Hari jumaat yg penoh barakah :)So, aku nak update lah sikit. Takpakan. Nak berluahan hati kat blog sat :P


Kami sahabat selamanya di dunia dan akhirat :) Aminn.
Finiey, Tikah Omaq, Musyid, Zati, Kakcik, Dayah, Bella, Tikah Zizan. Sayang ampaa semua weyh. Aku doakan semoga persahabatan kita niey kekal selamanya. And lagi satu, Aku rinduu hampa semua. :*
SAHABAT SELAMANYA.


MUHAMMAD HAFIZI BIN SHAARI

Alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai ke pangkal lengan. Betoi dak ? HAHAHA :D Okayyh. Di sebabkan entry tajuk ' RENDUU MEREKA ' so, aku pun ambillah peluang nie post pasai 'MY VITAMIN H' kay sebab aku renduu.
Aku renduu dya weyh. Okayh. Stop ! Rendu ikhlas dary hati <3

No comments: