Tuesday, 27 March 2012

Semangat Dan Senaseb :)




IRFAN ISKANDAR  ENGANGED WITH NADIAH ROSLI :D

Pic kat ataihh tue pic Efan :) Dya nie sepupu kepada kawan aku, Nur Hazirah Bt Zamzuri


Aku penahh lae jumpan fan nie.First time aku jumpak dya dekat dewan mellenium Kepala Batas. Time tue, ada ape ntah Jom Masok U kodd. Kayy. Time tue jugakk lahh first time aku jumpakk PRINCE HAFIZI :) <3 Okyyh. Kali kedua aku jumpak Efann niyh kat umah Ziraa. Time tue dya tengah tidoq :D Heee . Last jumpak dekat Queensbay. Time tue aku, tikah omaq and ziraa hangout ! Shopping time. Jumpak Efan tengah jalan nan Kazen dya Syuhaidah. Tapi rasanyaa dya tak kenai aku kutt. Okyy. Fullstop ! 

Tadi aku chatting dengan dya. Secara tiba-tiba dya hantaq chat kat aku yg berbunyi " 
Nak habaq yang aku nie sedeh sanad-sanad, Bukan hape, aku sedeyh dgn result exam aku. Okyy. Bagi aku, aku qasa aku pulun sgt2 dah, but why ? why ? why ? result aku mcm tue ? salah dekat mana ? sampaikan aku sanggop putuskan relationship aku dengan orang yang aku sayang sangat-sangat sbb nak fokus stadi "awat jadi lagu tue, sorry baca blog tak gtaw . hehehe "

Aku terkejudd kudd dya baca . Huhu . Siyes weyh , aku malu nan dya . Than dea kata " tak baik taw cakap camtuh. mina sama ja mcm efan. fan rasa wat yg dah terbaek. trial 5a , yg betul just 2a. tapi apew nak wat kan. hati tetap redha. maybe masa akan datang nanti lebih berjaya dari skrg kan . sabaq nuhh. haha "

Kayy aku besabaq jaa nan semua bendaa yg dah berlaku. Aku bersyukur , w'pon susah lha nak terima. Than efan bagi kata-kata kat aku
" kenapa perlu menangisi kesilapan lalau, bangkit & betulkan. Kenapa mengeluh akan kegagalan yang lepas-lepas, alangkah baik jika fikirkan strategi & ambil tindakan mencipta kejayaan hari ini, esok & hari-hari yg mendatang " Dy kata bacalah ayat tue , mybe ade smgt baru ~ hee . benda dah lepas, so berusaha cari tempat belajaq pulak, serius akn datang hasilnya 5 tahun akan datang. ingat , senyum slalu :)

Tudiaaa, dya punya nasihat aku lah. Btw, efan thnx sangat-sangat sebab bagy smgat kat kitewww :) Alhamdulillah lega shiket lha kans <3 nie lha yg di namakan KAWAN :) Pepun, tahniah dari mienaa untuk fan sebab dapat 2a. Math tue. Dasat lha :)






No comments: