Monday, 16 April 2012

Tadak Tajuk ♥


Bismillahirrahmanirrahim. Heyheyhey. Arinie hari Selasa. Alone dekad rumah sorang-sorang. Pukul berapa sekarang ? Sekarang pukul 2.00 petang. Kay. Sudah enam hari aku batok and selsema. Demam baru 5 hari kut. Hihi. Aku start demam hari jumaat malam. Almaklumlah , laki aku tinggai aku sowang-sowang. Laki aku pi Kuala Lumpur a.k.a KL hari tue. Sian giler kat aku kena tinggai. Haha. Takpalah. Nak buad macam mana kans ? Kayy. Tak tahu lah nak post apa. Nak habaq aku rinduu semua orang. Hihihi. On facebook puns tadak pa. Bukan ade orang nak chat puns dengan aku. Harap FRENLIST ramai, beribu sorang puns tak tegur aku. Kayy aku terasa --' Sedeh nyaaaa :'( Dah la tuee. 




I Need You My Sweetheart 

Comelkans pic kat atas tue. Hihihi. Aku need Prince weyh. Renduu dya nieyh 



Nak tahu ? I NEED YOU , I MISS YOU , I LOVE YOU !

Kayy. Sebenarnya kans weyh aku need, miss and love Prince Charming aku. But aku hanya mampu meluahkans dekat blog aku yang buruk niey haaa ;) Aku tak mampu nak luahkan or cakapkan sendiri dekad Prince Charming aku. Malu weyh :/ Malu nikmat . Hihihi. Kay stop :D

P/S I STILL LOVE YOU DARI DULU LAGI 

- HAMMIE -


No comments: