Wednesday, 4 April 2012

Khas Untuk Awak .




Hello peps. What ar you doing haaa ? Yeahh . Bosan gila gaban weyh. Penadd tawu tak dukk umah . Heee . Mesti lah penadd , dah tak tawu nak buat hape kan ? Dukk saja , hadap lappy and hadap tv . Okyy ^^

Ehh, ehh pic sapa kat atas tue ? Hee . Tue pic ehem-ehem . ORITE .. Awak , ohh awak , kenapa tersengih-sengih tue . Hehe . Senyuman awak manis lha. Hehe :) Dah dapat pujian dary saya . Wink3 ^^ Awakk, dah jawab belom eyh SALAM KERINDUANN , KECINTAAN SAYA ? <3 Kalo belom jawab lagy kan , jawablah , jawablah . Tak pasal kang , kena TABOH nan saya kudd haaa . :D . Hewww , tak sampai hati lahh saya nak TABOH-TABOH awak kayh . Sorry kayh law awak TERASA . Saya lawak jea pon . Senyum ^^ :) :)  Okayh, Orite . Yang tue selalu sangat kita dua sebut ann ? Ngeh3 ~

Ehh, awak engat tak FIRST TIME kita jumpaa dulu-dulu ? Bhahahaha . Sweet kudd kan ? :P Kayy, awak TEGUR saya . Saya malu. Hehe . Maaflah SAYAKAN PEMALU ORANGNYAAA :) Awak tegur saya , awak kata nie ka MIENA ? Ehehehe. Saya senyum ja kans ? Lepastue, saya jalan buat DONNO jaa . Awak puns jalan buat DONNO jugak . Bila ingat balik kans awk , rasa macam mana ntah . Almaklum , tak matang lagi time tue haa . Yang paling saya ingat, time tue awak pakai BAJU SEKOLAH and KOPIAH PUTEH . Alololo , SWEETNYEEEE :) <3

Awak awak , saya nak mintak MAAF nie . MAAFlah andai awak terasa dengan saya. Memang awak banyak terasa dengan saya pon kan ? Huhu . Sebab tue lahh saya nak mintak MAAF . And MAAFlah kalau tingkah-laku saya macam kebudak-budakan . Memang macam nie pon . Awak sabar ye layan KARENAH saya yang tak menentu nie . Ngeh3 . 





Untuk awak , haha yang di beri nama MUHAMMAD HAFIZI BIN SHAARI . And yang di lahirkan pada 23 OGOS 1994 . Budak dalam pic kat atas tue haa , yang duk buat PEACE tuu , nak bagy taw haa , yang dia tue sayangkan awak , tahu ! Acececeyy wah wah !! Syiokk letewww , suka letewww ada orang sayang kan ? Heheh . Lepas tue kan awak , dya ada nak bagy pesanan kan awak :-)

* tolong jaga diri baek-baek
* tolong jangan tinggal semayang taw :-)
* tolong bawak kereta and moto baek-baek, cermat-cermat.
* tolong jangan lupa pakai seatbelt okey bila memandu.
* tolong jangan langgar peraturan jalan raya # takot kena saman
* tolong jaga kesihatan dengan sebaik-baiknyaa
* tolong jangan lupa makan, nanti perot masok angin
* tolong makan banyak-banyak #hee
* tolong jangan lupa AMALINA RAZIF

Ada lagi niey pesanan untuk awak Hafizi :-) Tapi, saya bagi tahu yang ini dulu kay . Nanti saya ade masa , saya CONTINUE pesan budak kat atas pakai spek tue kat awak ek. Jangan lupa, baca tawu :P

P/S : SORRY YAA, SAYA TAK PANDAI MENGARANG SANGAT. DARI KEMAREN LAGI DUK PK NAK TAIP APA LAH KAT AWAK NIEYH :)

Lagi satu saya nak bagi taw , yang awak nieh baek sangat-sangat dengan saya. Terima kasih awak , sebab awak nak kawan dengan saya . Hee - Terima kaseh awak sebab suruh saya belajar memasak. And terima kaseh untuk semuanyaa yang awak lakukan untuk saya !! :-) Terima kaseh tak terhingga . Saya sayang awak <3


- HAMMIE -





No comments: