Wednesday, 11 April 2012

Maafkan Aku . .






Bismillahirrahmanirrahim. Entry hari nie " MAAFKAN AKU " Okay. Sebenarnyaa aku rasa tak sedap hati bapa hari nie. Tak tahu sebab hape. Aku rasa macam aku buat banyak salah kat Si Putra. Memang puns kan ? Aku kans suka buat salah. Suka bagi orang terasa ? Aku nie bukanlah manusia yang perfect macam hampa --' So, aku cuma nak taw salah aku kat Si Putra ape. Kalo tahu aku boleh lah aku ubah perangai aku nie. Aku nak sangat orang yang aku sayang tak terasa dengan aku, biar aku sorang jaa yang rasa semua tu. Okyyy. And aku tak mau orang yang aku sayang sakit hati or pape jea lah. Tapi , aku tak taw nak buad macam mana. 

So, yang aku boleyh buad hanya MAAF yang mampu ku ucap. Awak ohh awak , saya mintak maaf banyak-banyak ye andai sikap saya, percakapan pertuturan saya, membuatkan awak sakit hati , terasa hati dengan saya. Saya tak tahu nak nak buad ape dah. MAAF jaa yang saya mampu ucapkan. Kalo boleh saya tak mahu awak terasa hati, sakit hati sebab saya . And saya tak mahu awak rasa semua tue. 

Kepada insan yang bernama Muhammad Hafizi Bin Shaari, ku memohon sejuta lebih kemaafan andai salah silapku selama ini. Ku berharap agar kau memaafkan kesalahan dan kesilapanku. My sweet heart , I'm sorry I never meant to hurt you . Please forgive me , dear.

 Kadang aku sering meminta maaf pada kamu bukan bererti kamu bersalah,
tapi kerana aku tak ingin menyakiti hati orang yang aku sayang 

-HAMMIE -

No comments: