Sunday, 1 April 2012

SWEET TAK KAMI :D




Sekarang aku tengah update blog sambil dengar lagu " SAAT TERAKHIR " " MENGHITUNG HARI " and " LONELY "

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualikum dan Salam 1 Malaysia. HAHA ! Tudiaaa. Maidah. Belajaq mana nieyh miena oii. Hehew ^^ Haha :D Mienaa belajaq dari telebisyen lah. Kahkahkah :P Hari niey hari ahad. Seriuslyy, aku bosan yang teramat sangat. Pagi tadi ummi abah dan adik-adik aku pi Masjid dengaq mengaji. Aku sowang jea tak. Pagi tadi bangun tidoq qasa penad gile. Lepaih semayang subuh qasa pening-pening. Maybe, MIGRIN aku makin terok kut or kepala aku masuk angin. Tadi pagi, aku kol kakchik. Lega weyh dapat dengaq sora dya. Hepi jaaaa. Time aku kol dia, dia tengah apply KOLEJ PUSRAWI. Waah waahh. Hebat tahu tak KOLEJ PUSRAWI tue. Bapak saudara aku, merangkap PAKLONG aku lha, dia jadi DOKTOR kat HOSPITAL PUSRAWI tue. Hebat kans Paklong aku. Dulu paklong aku stadi kat LUAR NEGARA, US kalo tak silap aku. Gaji banyak kud jadi doktor macam paklong aku. DUA PULUH RIBU gaji dia sebulan. Dasyat lah. Dia ade KLINIK SENDIRI. Tengok lah rumah dia, besar kut. Kayy. Stop pasai paklong aku. Kakchik ohh kakchik ^^ Tapi aku tak sure dia apply kos hape. Aku nak apply, tapi tenet suke buat hal. Okayy. Finee --' Tenet geram kat aku kut sebab suka marah dia. Hehehe.

Tadi tengah cakap ngan kakchik rase lega tenang semua ade. Rinduu dia gila tahu tak --' Tapi bila dengar sora dia, rasa nak nangis. Sebak dah time tue. Naseb aku pandai COVER LINE tadikk, kalo tak huaaaaaaaaaa, jenuh achik nak pujuk aku. Hehew. Achik ade terbaca blog aku pasai NABILA HUDA kawan kami, rase malu lah pulak. Achik kata, sian hang mienaa. Mmg kesian pun. Hati niey memang sedih sangat-sangat. Sapalah yang tahu. Allah ja yang tahu. Huhuhu. Kalo tengok muka aku nie memang nampak HEPI YANG GILA-GILA PUNYAA, tapii HATI ? Hati aku terguris terlukaa. Pernah tak ade rase macam niey ? Kalo ade bagi tahu. Okayy.

Pic kat atais tue SWEET tak ? Cantik kans ? WALLPAPER HANDPHONE aku tue. Dah lama aku guna pic tue buat WALLPAPER, bilaa aku nak keluar jumpaa kawan-kawan aku tukar lah balik jadi TAKDAK PIC kat screen phone aku. Takot nanti diaorang kata hape pulak. Dah lak takde pape HUBUNGAN boh pic tue pulak ? SEWEL ? SYOK SENIRI ? huhuhu. Cakap pi lah papon, aku SAYANG DIA, AKU SUKA DIA. IKUT SUKA HATI AKU LAH ! TAK SUKA, BOLEH BELAH :3  Pic kat atas tue, kawan FIZI yang tolong EDITkan. Terima kaseh weyh sebab tolong edikan pic aku and FIZI. Hehe. Aku suka sangat tengok pic tue. Rinduu gilaa. Nak macam dulu balek weyh  --' Tolong aku ! Sampaikan rindu dan sayang aku kat dia . <3 . Pliss Pliss Plisss :/ Boleh lah boleh lah. Maybe tak boleh dah kut sebab aku rasa dia sudah berpunyaaaa --' Sedehyaaa. Melepas jugak lah aku kali nieyh. :-( CINTA PERTAMA AKU SUDAH MELEPAS DEKAT TANGAN ORG LAEN . .  Hemmmm. .

No comments: