Monday, 9 April 2012

Untuk Awak !



Awak tak tahu yang jantung saya berdegup kencang walaupons hanya tengok gambar awak dekat muka buku.

Awak tak tahu yang saya gembira tak taw nak habaq bila awak " LIKE " pada status saya atau ape-ape je lha kat muka buku saya . 

Awak tak tahu yang saya senyum sorang-sorang macam dah angau apabila awak KOMEN kat status saya , biarpuns hanya ikon yang berbentuk "SMILE " or wateva kat muka buku saya .

Awak tak tahu yang saya sakit hati apabila orang laen " KOMEN " atau " LIKE " status awak , or gambar awak or papeje yang ade kat muka buku awak tue .

Awak tak tahu yang saya teringin sangat nak " KOMEN " and " LIKE " status awak ," POST " kat muka buku awak , tapi saya takot awak tak bagi respons .

Awak tak tahu yang saya dah tak boleyh nak menghadap muka awak terus sebab saya sangat malu .

Awak tak tahu yang saya derita bila saya dapat tahu yang awak suka pada orang lain .

Awak tak tahu yang saya rindukan persahabatan kita , walaupun hanya di alam maya  tanpa pernah bersua muka .

Dan saya rasa , awak takkan tahu sehinggalah saya sendiri berhadapan dengan awak untuk ceritakan segalanya .


" TIDAK SEMESTINYA SELALU JUMPA DAPAT MENGEKALKAN KEBAHAGIAAN KITA. DAN TIDAK SEMESTINYA JARANG JUMPA KITA TAK DAPAT MENGECAPI KEBAHAGIAAN ITU "

"...BELAJAR MENCINTAI ORANG YANG MENYINTAI KAMU,
BUKAN BELAJAR MENYINTAI ORANG YANG KAMU CINTAI..."

BILA MERINDUI SESEORANG RASA MACAM NAK NANGES , TAPI MEMANG DAH NANGES DAH NIE . . KU SELALU BERDOA KEPADA YANG MAHA ESA AGAR KEBERSAMAAN KITA HANYA UNTUK SELAMANYA BUKAN UNTUK SEMENTARA WAKTU . AMIIN :-))
                                                                                                                                             -  HAMMIE -

No comments: